فناوری صنعت برق

ایستگاه سیار شارژ خودروی برقی

امروزه خودروهای برقی به دلیل سازگار بودن با محیط زیست و سرشکن شدن هزینه های سوخت از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند و باعث شده تا طرفداران این نوع خودروها اقدام به خریداری اتوموبیل های هیبریدی کنند.

خودروی برقی
اما این خودروها مشکلاتی را برای مصرف کنندگان آن به وجود آورده است. مشکلاتی همچون کمبود ایستگاه های شارژ خودرو، انحراف از مسیر به منظور شارژ کردن اتومبیل و حتی مسدود کردن مسیر جهت شارژ کردن از جمله مواردی است که رانندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند.

خودروی برقی
مسئولیت تامین ایستگاه های شارژ خودرو بر عهده سازندگان این خودروها می باشد و اگرچه آنها ایستگاه هایی را راه اندازی کرده اند ولی به دلیل استقبالی که از این خودرو ها صورت گرفته این ایستگاه ها کافی نبوده است . در این میان شرکت آلمانی با نام چاجری ایده کارآمدی را برای حل این مشکل ارائه کرده است.

خودروی برقی
شرکت چارجری در نظر دارد با همکاری شرکت های سازنده اقدام به راه اندازی ایستگاه های شارژ سیار کند. به این صورت که با نصب اپلیکیشن مربوطه، رانندگان رزرو و پرداخت سرویس مورد نظر را انجام میدهند و شارژر مناسب با انتخاب راننده به محل درخواستی ارسال می گردد.
هم اکنون شرکت چارجری با همکاری شرکت Drive now درحال تست می باشد و درصورت موفقیت این شرکت، در سیزده شهر بزرگ اروپا با 350 ایستگاه شارژ سیار در سال 2021 پیش بینی می شود.

خودروی برقی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *