اخبار صنعت برق

تولید برق از هیچ !

به تازگی مولدی تولید شده است که از دون استفاده از هرگونه سوخت فسیلی، اتمی، خورشیدی، بادی، آبی، مغناطیسی و هرگونه روش شارژ خارجی یا تقویت برق و جاذبه ای قادر به تولید برق می باشد.
این مولد توسط یک مخترع ایرانی اختراع و به مرحله ثبت رسیده است . در ابتدای انتشار این ادعای عجیب مبنی بر تولید برق از هیچ ! با واکنش های مختلفی در کاربران نیز مواجه شد.
این مخترع مدعی شده است که این طرح بعنوان موتور! بدون سوخت در حال انجام می باشد و نمونه آزمایشگاهی آن با موفقیت به اتمام رسیده است. وی گفته اندازه و سیستم آن نسبت به میزان انرژی درخواستی قابل تغییر می باشد.
این مخترع ایرانی در تصویری نوشته است که این دستگاه بدون استفاده از هرگونه سوخت فسیلی، اتمی، خورشیدی، بادی، آبی، مغناطیسی و هرگونه روش شارژ خارجی یا تقویت برق و جاذبه ای قادر به تولید برق می باشد. قابلیت ساخت و ارتقاء تا حد یک نیروگاه برق را داراست.

تولید برق از هیچ
اکنون این مولد تولید برق در شهر قم می باشد و با نام دستگاه تولید برق بدون سوخت قمربنی هاشم نام گذاری گردیده است .
بزرگترین کمک این مولد به کشور با توجه به اینکه امروزه و در آینده ای نه چندان دور ، امکان اتمام انرژی های فسیل و … وجود دارد ، این است که وجود چنین فن آوری در هر کشور بنیه اقتصادی آن کشور را تقویت می کند و باعث تولید برق بدون مصرف انرژی های فسیلی را فراهم می سازد.
لازم به ذکر است که قرار بر ساخت این دستگاه حدود 12 سال پیش در آلمان بود که اما موفق به ساخت آن نشدند.

تولید برق از هیچ

جهت مشاهده تازه های فناوری برق اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *