اخبار صنعت برق

جلسه پژوهشگاه نیرو با بنیاد تحقیقات آلمان DFG

این نشست با حضور دکتر محمدصادق قاضی‌زاده رئیس پژوهشگاه نیرو، دکتر گئورگ قره‌پتیان معاون پژوهشی پژوهشگاه نیرو، دکتر “اشنایدر” رئیس بین‌الملل DFG ، “آن اشمیت” مسئول روابط بین‌الملل DFG و “یوریخ” مشاور روابط بین‌الملل انجمن ماکس‌پلانک آلمان برای پیشرفت همکاری بین‌المللی با مؤسسات شناخته شده  و استفاده از تجربیات و تخصص آنان در پیشبرد اهداف کلان پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

در این نشست قره‌پتیان درباره انجام پروژه‌های تحقیقاتی در حوزه‌های مشترک بین پژوهشگاه نیرو و انستیتوهای زیر مجموعه ماکس‌پلانک با پشتیبانی مالی بنیاد تحقیقات آلمان و صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی موضوعاتی را مطرح کردند و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی نیز آمادگی خود را برای تعامل با بنیاد تحقیقات آلمان اعلام کرد.

بنیاد پژوهش آلمان ( DFG )، سازمان مرکزی و بزرگ‌ترین تأمین کننده مالی برنامه های پژوهشی در آلمان و اروپا است. این سازمان از پژوه‌های پژوهشی پشتیبانی می‌کند. بودجه این سازمان به طور کلی توسط آموزشگاه های آموزش عالی جذب می‌شود. این بنیاد هم‌چنین از توسعه تعامل بین پژوهشگران حمایت می کند. سازمان مرکزی DFG در بن قرار دارد.

news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *