مقالات

معرفی محصولات جدید شرکت بامر Baumer company

بازرگانی پیمان الکتریک نماینده فروش انواع انکودر برند بامر Baumer در ایران

انواع انکودر بامر baumer آلمان

انکودر شفت دار

انکودر بدون شفت

انکودر افزایشی

انکودر کاربرد سنگین

انکودر سینوسی/کسینوسی

برای مشاهده محصولات و کسب اطلاعات بیشتر بر روی انواع انکودر بامر کلیک کنید

معرفی اجمالی شرکت بامر Baumer آلمان

باومر گروه تولید کننده ی بین المللی پیشرو انواع  حسگرها و نرم افزار های تبدیل کننده می باشد.این شرکت ابزار و لوازم جانبی برای اندازه گیری های پردازش تصویر خودکار می باشد. هدف این شرکت تولید فن آوری های نوآورانه و خدمات مشتری گرا به راه حل های هوشمند برای کارخانه و اتوماسیون ماشین، و برای یک محصول و تکنولوژی وسیع منحصر به فرد است.این خانواده در حدود 2300 کارمند و کارخانه های تولیدی می باشد.دفاتر فروش و نمایندگان  در 37 ادارات و 19 کشور که همیشه نزدیک به مشتری می باشد.

هم اکنون به معرفی چند محصول جدید از شرکت باومر baumer می پردازیم …

KANTENSENSOR POSCON 3D
معرفی محصول
قدرتمند،قابل اعتماد و آسان
سنسور لبه نوری جدید PosCon 3D Baumer قدرتمند ترین سنسور لبه نوری در کلاس خود است.هزینه سیستم های اندازه گیری لیزری گران توسط PosCon 3D بسیار قابل اعتماد میتواند همانند گذشته انجام شود که بسیار آسان برای نصب و استفاده می باشد.
ویژگی های متعدد سنسور لبه را میتوان برای انواع کاربرد ها از جمله اندازه گیری موقعیت لبه،شی و یا عرض ستون استفاده کرد.

KANTENSENSOR POSCON 3D

COMBILYZ AFI4 – NEUES LEITFÄHIGKEITSMESSGERÄT
شرح محصول
هدایت و درجه حرارت در یک نگاه
Baumer سری ترکیبی خود را به یک حسگر هدایت جدید گسترش می دهد. جدیدترین عضو به نام Combiz ، که به خصوص برای تجزیه و تحلیل präszise و تمایز رسانه ها در صنایع غذایی و دارویی و یا در تکنولوژی آب توسعه داده شد. CombiLyz متکی بر بدنه جمع و جور از سری ترکیبی است.در طراحی های بهداشتی، با کلاس حفاظتی IP 69 K و به طور کامل از فولاد ضد زنگ به مقاومت در برابر حتی سخت ترین شرایط ساخته شده است. به عنوان مثال CombiLyz برای استفاده در فرآیندهای CIP و SIP مورد استفاده قرار می گیرد.

COMBILYZ AFI4 - NEUES LEITFÄHIGKEITSMESSGERÄT

DREHZAHL- UND POSITIONSMESSUNG MIT GERINGER BAUTIEFE

شرح محصول
qqqqbearingless جدید نرم افزارهای تبدیل کننده Baumer MIR10 ایده آل برای موقعیت یابی و اندازه گیری سرعت در شرایط نصب و راه اندازی تنگ است.با این اسکن مغناطیسی تا 4096 پالس در هر انقلاب غیر تماسی و رایگان سایش را میتوان اندازه گیری کرد.عمر آن عملا نامحدود است.سنسور مغناطیسی به طور کامل مهر و موم شده و استاندارد 67 در کلاس های حفاظت IP 66 و IP را دارا می باشد در نتیجه مناسب برای استفاده در محیط های خشن با آلودگی بالا، برای مثال، تنش می باشد.

DREHZAHL- UND POSITIONSMESSUNG MIT GERINGER BAUTIEFE

“BOURDON ORIGINAL” VON BAUMER: EINE HISTORISCHE INNOVATION
شرح محصول
در حالی که چرخ نوآوری هر چه سریع تر در صنعت فرایند تبدیل می شود، شما را در فشار اعتماد اندازه گیری قرار می دهد که هنوز بیش از 160 سال در این زمینه فعالیت دارد.اندازه گیری فشار قدیمی: طراحی و توسعه آن توسط یوجین بوردون و بعد از او نام “لوله بوردون” از 1849 است که هنوز هم رایج ترین روش برای اندازه گیری فشار مکانیکی در صنعت نفت و گازاست. پس از کسب این شرکت Brad و Rob-Haenni در سال 2005 و ادغام آن در گروه Baumer در حال حاضر صاحب از تک برچسب “Brad و Rob اصلی”استفاده می کند.

BOURDON ORIGINAL VON BAUMER: EINE HISTORISCHE INNOVATION

NEUE HOCHAUFLÖSENDE CMOS-KAMERAS MIT BIS ZU 20 MEGAPIXEL UND DUAL GIGE
شرح محصول
با سری LX Baumer ، نمونه کارها خود را با وضوح بالا توسط سنسور دوربین CMOSIS و رابط GigE گسترش یافته است. اولین مدل در ماه ژوئن در دسترس می باشد و می توان برای برنامه های کاربردی که ارائه همان خواسته های بالا در سطح از جزئیات از ضبط تصویر و خروجی هستند از آن استفاده کرد. برای همین است که در سری LX جدید با وضوح 8، 12 و 20 مگاپیکسل و طیف وسیعی از رابط GigE دوگانه 240 MB / s و لایحه منعکس شده است. مدل های 8 و 12 مگاپیکسلی از مدل موفق CMOSIS 5.5 برای طراحی میکرون پیکسل استفاده کرده است.

NEUE HOCHAUFLÖSENDE CMOS-KAMERAS MIT BIS ZU 20 MEGAPIXEL UND DUAL GIGE

PBM4 DRUCKTRANSMITTER: STARKE LÖSUNG FÜR HYDRAULIK-ANWENDUNGEN
شرح محصول
فرستنده فشار جدید PBM4 Baumer برای کامل کردن سبد محصولات خود برای برنامه های کاربردی هیدرولیک و یک راه حل جذاب ارزان برای کاربردهای هیدرولیکی فراهم می کند. PBM4 همه کاره در اتوماسیون کارخانه و یا در وسایل نقلیه و ماشین آلات موجود است. فرستنده فشار جمع و جور و ناهموار است که حتی در محیط های خشن، که در آن فضای محدود است هم مورد استفاده قرار می گیرد و در هیدرولیک همراه نقاط قوت آن است. نسخه های مختلف در محدوده چاپ 1000- 25 میله همه کاره در ترمز های هیدرولیک و غیره وجود دارد.

PBM4 DRUCKTRANSMITTER: STARKE LÖSUNG FÜR HYDRAULIK-ANWENDUNGEN

PROGRAMMIERBARE DREHGEBER SENKEN KOSTEN UND AUFWAND
شرح محصول
آیا هزینه های ذخیره سازی کمتر و یا زمان تحویل کوتاه تر – نرم افزارهای تبدیل کننده قابل برنامه ریزی ارائه مزایای بسیاری دارد. با نرم افزارهای تبدیل کننده افزایشی EIL580P Baumer ماژولار سری پالس های نوری خود را به انواع برنامه ریزی و در نتیجه تجدید نظر گسترش می دهد، در میان دیگر تولید کنندگان موتور و ماشین و گیاه تولید کنندگان. نرم افزارهای تبدیل کننده EIL580P ارائه مقرون به صرفه در هر تعداد پالس 65536-1 می باشد و راحت، بر روی کنترل معرفی می شود صفر تابع پالس مجموعه باعث می شود راه اندازی آسان تر شود. عرض پالس صفر بین 90 یا 180 درجه قابل انتخاب است.

PROGRAMMIERBARE DREHGEBER SENKEN KOSTEN UND AUFWAND

شرکت بازرگانی پیمان الکتریک یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش و مشاوره انواع انکودر برند بامر در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *