مقالات

کاربرد Motor Maxon DC در صنایع مختلف

بازرگانی پیمان الکتریک مرکز فعال فروش Motor Maxon DC

صنعت هوافضا

موتور براش دار DC و موتور براش لس DC شرکت MAXON نسبت به شوک حرارتی و مکانیکی مقاوم هستند. با طول عمر طولانی، راندمان بالا و طراحی جمع و جور، به خوبی به نیازهای برنامه های کاربردی در صنعت هوافضا مناسب است.

صنعت خودرو

موتورهای الکتریکی شرکت MAXON کارآمد، جمع و جور و قوی هستند. هزینه های کم موتور براش لس DC صاف باعث می شود آنها به خوبی برای برنامه های کاربردی در صنعت خودرو مناسب باشند.

ارتباط

موتور DC شرکت MAXON دقیق، قوی و کارآمد می باشد. آنها آزاد گشتاور مغناطیسی هستند و به عنوان یک نتیجه، ایده آل برای برنامه های ارتباطی است.

برنامه های کاربردی قابل فروش

ابزارهای شرکت MAXON دقیق و کارآمد می باشد. طراحی جمع و جور و با کارایی بالا که آنها را برای برنامه های کاربردی مصرف کننده جذاب می کند.

اتوماسیون صنعتی و رباتیک

میکرودرایوها توسط شرکت MAXON برای کارشناسی و کارشناسی ارشد برنامه های کاربردی اتوماسیون صنعتی طراحی شده اند. آنها از ویژگی هایی با چگالی بالا، قدرت، چگالی گشتاور بالا، شتاب سریع، کارایی بالا که عامل طولانی بودن عمر دستگاه است برخوردارند.

بازرسی و ابزار دقیق

دستگاه های تلفن همراه منفعت ناشی از انرژی پایین موتور MAXON DC و DC براش لس است که این نشاندهنده ی تجربه ، دقت و استحکام درایورهای MAXON است.

تکنولوژی پزشکی

میکرو درایو برای پمپ، پروتز، ابزار دستی و سیستم های کاشت مو مورد اتفاده قرار می گیرند و موتور MAXON DC قابل اعتماد، کم لرزش هستند. آنها هنوز تمام این ویژگی ها را که شامل حفظ تراکم قدرت بالا و بهره وری سطوح هستند را فراهم می کند.

مهندسی ایمن

بهره وری موتورهای MAXON DC مصرف انرژی را کاهش می دهد به طوری که باتری های کم دوام به راحتی کار تثبیت موقعیت را سریع بدست می آورندو این یک راه حل ایده آل برای مهندسی ایمنی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات موتور مکسون بازرگانی پیمان الکتریک کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *