مقالات

وریستور چیست

وریستور قطعه الکتریکی که از لحاظ شکل ظاهری شبیه خازن های عدسی است و عملکرد آن به این صورت است که در اثر اعمال ولتاژ زیاد و ناگهانی  مقاومت های تعبیه شده در دو سر آن کاهش میابند و در نتیجه باعث عبور جریان بیشتر می شود.

نحوه بستن وریستورها به این صورت که یک سر آن را به زمین و سر دیگر آن را به ورودی منبع  تغذیه متصل می کنند.

سری HA مقاومت وریستورهای اکسید فلز MOVs می باشد. این دستگاه برای حفاظت در برابر افزایش ثانویه در فضای داخل  و خارج ازفضای شبکه (پانل های توزیع) ساختمان ها و همچنین در کاربردهای صنعتی برای کنترل موتور و برق مورد استفاده در زمینه حفاری نفت، معدن، و حمل و نقل طراحی شده اند.

وریستور V271HA40

طراحی سری HA از MOVs اتصالات محکم و استواری را برای نصب پیچ فراهم کرده است.

در صورتی که ولتاژ لحظه‌ای به صورت متوالی قطع شود  به یک توان الکترود متوسط نیاز است که به راحتی  در هر زمان تعداد پالس در هر ثانیه را تنظیم می کند.

برق به وجود آمده باید با توجه به مشخصاتی باشد که در درجه بندی دستگاه و مشخصات فنی جدول برای دستگاه خاص نشان داده شده است.

از آنجا که وریستورها تنها می‌توانند مقدار نسبتا کمی ازنیرو را پراکنده کنند ، بنابراین برای برنامه های کاربردی تکراری که شامل مقدار قابل توجهی برای اتلاف توان متوسط است مناسب نیستند.

بازرگانی پیمان الکتریک ارائه دهنده انواع تریستور می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی کاتالوگ زیر از انواع تریستورها و مشخصات فنی آن آگاهی یابید و یا اینجا کلیک نمایید.

کاتالوگ وریستور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *