مقالات

انکودر (رمزگذار) optical

یک (انکودر) رمز گذار OPTICALچیست؟

reflective optical system گسترده ترین استفاده از فن آوری نوری (یا فوتوالکتریک) برای شناسایی سیگنال می باشد؛ این تفاوت در دو روش اسکن اصلی: انتقالی و یک بازتابنده می باشد.

(انکودر) رمز گذار نوری انتقال دهنده

Transmissive optical scanning سیستم اسکن در چرخش یک دیسک بر اساس الگو با متناوب بخش (شفاف) مات و ابر؛ در این سیستم، چرخ کد توسط یک منبع نور مادون قرمز عمود به سنسور روشن قرارداده شده است. دیسک ، پرتوهای تصویر خود را بر روی سطح چند رسیور و پشتیبانی توسط آنها و توسط شبکه دیگر (به نام “موازی ساز”) با زمین می پوشاند. وظیفه گیرنده، حس کردن تغییرات نور است که در طول چرخش دیسک، تبدیل آنها به مربوط پالس الکتریکی را بر عهده می گیرد. در مبدل های خطی اصلی ، مشابه این عمل وجود دارد، با این تفاوت که حرکت بر روی یک سیستم خوان خطی، شناسایی شده است.

(انکودر) رمز گذار نوری انعکاسی

reflective optical system نیز بر روی اسکن نوری از یک چرخ و کد استوار است، اما در این نوع از سیستم، منبع نور و گیرنده در سطح یکسان هستند.

ساختار بسته بندی: منبع نور روشن چرخ کد، توسط بخش تیره تری که جایگزین با بازتاب بخشی که در آن نور منعکس شده است و توسط سنسور (گیرنده) شناسایی شده، تشکیل شده است که به عنوان یک سیستم انتقالی که منجر به تغییرات در پالس متناظر می گردد ، تبدیل خواهد شد. این نوع از خواندن ، در حالی که به حفظ عملکرد دستگاه می انجامد، به کاهش اندازه دستگاه، اجازه می دهد. این یک راه حل ایده آل برای برنامه های کاربردی است که به انکودرهای تبدیل کننده کوچک و مینیاتوری با وضوح بالا نیاز دارند.

انواع انکودر در بازرگانی پیمان الکتریک :

انکودر Hohner

انکودر BAUMER

انکودر ELTRA

انکودر TAMAGAWA

برای مشاهده محصولات و کسب اطلاعات بیشتر بر روی بخش مربوطه کلیک کنید.

انکودر با IP بالا

برای ورود به بخش انکودر کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *