مقالات

وریستور اپکاس

وریستور اپکاس (EPCOS varistor) اکسید فلزی است که برای کاربردهای خاص طراحی شده و نباید برای اهدافی که برایمان نامشخص است، استفاده گردد.
Epcos یکی از تامین کنندگان پیشرو در جهان در زمینه اجزای غیر فعال مانند خازن ها (آلومینیوم، فیلم، برق و PFC)، فریت ها و لوازم جانبی، قطعات زاویه، فیلترهای EMC، ویستورها و ترمیستورها است.

وریستور اپکاس (EPCOS varistor) به دلیل انعطاف پذیری و قابلیت اطمینان بالا به عنوان قطعه هایی با قابلیت محافظت بالا شناخته شده اند که دارای عملکرد بسیار عالی می باشند. وریستور اکسید فلزی، با قیمت فوق العاده عالی خود و عملکرد بسیار جالب، یک جزء ایده آل برای محدود کردن افزایش ولتاژ و جریان و همچنین برای جذب انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.

وریستور epcos

وریستور مقاومت ولتاژ (VDR) است. مقاومت وریستر متغیر است و بستگی به ولتاژ اعمال شده دارد. این کلمه متشکل از بخش هایی از کلمات “مقاومت متغیر” است.
مقاومت وریستور هنگام افزایش ولتاژ کاهش می یابد به صورتی که در صورت افزایش ولتاژ بیش از حد، مقاومت آنها به طور چشمگیری کاهش می یابد. این رفتار باعث می شود وریستور برای حفاظت از مدارهای در طول جریان ولتاژ ، مناسب باشد.
از آنجا که علل انفجار می تواند شامل رعد و برق و تخلیه الکترواستاتیک باشد، وریستور اپکاس (EPCOS varistor) باعث جلوگیری از صاعقه و حفاظت از دستگاه در برابر صاعقه می گردد.

وریستور b32k275

جهت دریافت مشاوره و خرید انواعوریستور اپکاس (EPCOS varistor)می توانید با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید.

شماره تماس : 33993009-02133993055-021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *