مقالات

تابلو ضد انفجار چیست

تابلو ضد انفجار چیست؟
انواع تابلوهای ضد انفجارتابلو ضد انفجار قاب جامدی می باشد که دارای اجزای الکتریکی مختلف مانند سوئیچ ها، شاخه ها، سوکت ها، ترانسفورماتورها، کنترل ها و دستگیره ها برای حفظ محیط اطراف از خطرات برق است. این مجتمع با فن آوری صوتی نسبت به جرقه و شوک مقاوم هستند و دارای تحمل زیاد به دمای بالا است. این محفظه ضد انفجار یک راه حل ایده آل برای مکان های خطرناک می باشد که از انتشار انفجار داخلی به محیط خارجی و آسیب رساندن به جان افراد جلوگیری می کند.

تابلو ضد انفجار
انواع تابلوهای ضد انفجار
محفظه های ضد انفجار به انواع مختلف بسته به محل و سطح حفاظت آنها ارائه می شوند. این کد ها بر اساس استانداردهای ملی تولید کنندگان برق (NEMA) است که نشان دهنده سطح حفاظت در برابر خطرات برق مانند آتش سوزی و انفجار می باشد تعریف شده اند.

تابلو ضد انفجار

محصولات الکترونیکی در حال حاضر برای استفاده در توربین، سیستم های انرژی خورشیدی و سیستم های انرژی جایگزین است که با کمک قدرت اجرا و به کار گیری شبکه های هوشمند طراحی شده است. نصب نادرست می تواند منجر به جراحات و حوادث مرگبار شود. با افزایش نیاز به الکترونیک در هر صنعت، مهم است که در هنگام انتخاب محوطه برای برنامه های خاص به مکان ، قابلیت ها ، رتبه بندی NEMA / RFI، ابعاد و طراحی تابلو در نظر گرفته شود.

تابلو ضد انفجار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *