مقالات

کلید تغییر و انتقال چیست

کلید تغییر و انتقال چیست؟

کلید تغییر و انتقال یا Change-over and Transfer Switches برای انتقال بار از یک منبع به منبع دیگر در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی طراحی شده اند.

کلید تغییر و انتقال
رنج این سوییچ ها شامل سوئیچ های 16 تا 3200 آمپر است که می تواند به صورت دستی، از راه دور با استفاده از یک موتور یا به صورت اتوماتیک استفاده شود.
با طراحی پیشرفته و بهم پیوسته، سوئیچ های تغییر و انتقال را می توان در فضاهای محدود نصب کرد. هم چنین صرفه جویی در فضا به معنای کاهش هزینه است.

مدار داخلی کلید تغییر و انتقال

عملکرد برتر
سوئیچ های تغییر و انتقال ABB بر اساس استانداردهای IEC 60947-6-1 و IEC 60947-3 تست شده اند. سوئیچ ها دارای رتبه بندی در رده های AC31 و AC33، تا 415 V. در سوئیچ های موتور، اپراتور موتور دارای دامنه عمل ولتاژ گسترده ای هستند.

سوئیچ های تغییر و انتقال ABB
عملیات ایمن
تداوم خدمات با تعدادی از ویژگی های ایمنی یکپارچه تضمین شده است. به عنوان مثال، مکانیزم تغییر، موقعیت های پایدار را به طور قابل قبول و واقعی نشان می دهد وعملیات ناخواسته دستی و از راه دور می تواند مانع شود. عملیات دستی همیشه در شرایط اضطراری امکان پذیر است.
نصب و راه اندازی آسان و انعطاف پذیر
بسته به اندازه، سوئیچ می تواند در موقعیت های مختلف، در درب پانل یا ریل DIN نصب شود. لوازم جانبی و اتصالات Snap نیز در در دسترس هستند.

نمای داخلی کلید تغییر و انتقال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *