مقالات

سیستم کنترل رطوبت

سیستم کنترل رطوبت

سیستم کنترل رطوبت، همانطور که از نامش بر می آید، یک سیستم طراحی شده برای کنترل (یا کاهش) سطوح رطوبت در محیط اطراف است. که با توجه به برنامه مورد استفاده ، هزاران سیستم کنترل رطوبت مختلف وجود دارد. برای اکثر برنامه های کاربردی، از یک ماده خشک کننده مانند DriBox، سیلیکا ژل یا Sieve مولکولی و یک کیسه با دوام معمولا MylarFoil استفاده می شود که مانع رطوبت بالا می شود.

کنترل اتوماتیک رطوبت

این سیستم با استفاده از اجزای با کیفیت بالا به عنوان استانداردهای کیفیت بین المللی با کمک تکنیک های فوق مدرن ساخته شده است. سیستم کنترل اتوماتیک رطوبت را می توان در قیمت های بسیار رقابتی تهیه کرد.

کنترلر رطوبتکنترل رطوبت اتوماتیک در خشک کن های ذرات ریز
کنترل رطوبت در حین خشک کردن مهم است زیرا به طور مستقیم به قابلیت حیاتی عملیات خشک شدن مربوط می شود. اگر محصول خشک شود تا بتواند رطوبت را برطرف کند، بسته به نوع محصول و دلایل خشک شدن، ممکن است چند نتیجه حاصل شود. به عنوان مثال در مورد دانه و مواد غذایی تحت خشک شدن ممکن است باعث خراب شدن شود و در نتیجه خشک شدن باعث افزایش هزینه های انرژی و کاهش تولید می شود. در مورد پلاستیک تحت خشک شدن ممکن است منجر به از دست دادن عملکرد محصول شود و توانایی فرایند را در مراحل بعدی پردازش کاهش دهد.

کنترلر اتوماتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *