مقالات

طراحی داخلی موتور مکسون

بازرگانی پیمان الکتریک نماینده فعال در زمینه فروش موتور مکسون دی سی Motor Maxon DC

بازرگانی پیمان الکتریک افتخار دارد که در طول این سال ها با یاری مشتریان گرانقدر خود توانسته است استوار در این عرصه فعالیت داشته باشد بدین منظور این مرکز فروش موتورهای مکسون را آغاز کرده و با قیمت مناسب در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد.

معرفی نوع خاصی از موتوری که در حال رسیدگی است موتور براش دار دی سی (PMDC) است.این موتورها دارای دو پایانه هستند.نتایج اعمال ولتاژ در سراسر پایانه ها در یک سرعت متناسب از شفت خروجی در یک حالت پایدار قرار می گیرد. دو قطعه از موتور داریم : استاتور روتور موتور استاتور شامل فضا،آهنربای دائمی و براش است و روتور شامل شفت خروجی می باشد. تصویر زیر طراحی داخلی یک موتور مکسون را نشان می دهد که در این تصویر یک جعبه دنده و انکودر متصل به موتور تعبیه شده است.

اجزای داخلی موتور DC
فیزیک موتور
نیروهای داخل موتور باعث می شوند که روتور به چرخش در بیاید که این امر را Lorentz Forces گویند که یک عمل اجباری است.اگر یک الکترون از طریق یک میدان مغناطیسی در حال حرکت باشد اگر ما یک جریان گذرنده از میدان مغناطیسی توسط سیم داشته باشیم نیروی نهایی متحمل متناسب با جهت جریان و میدان مغناطیسی خواهد بود و همانند یک بردار عمل خواهد کرد.

برای مشاهده محصولات موتور مکسون کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *