مقالات

سرج ارستر Dehn

سرج ارستر برای محافظت از تجهیزات گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد، انواع سرج ارستر نسبت به تکنولوژی و کاربرد آنها متفاوت است.
در گذشته کویل، استپ موتور، موتور، مقاومت و دیگر بارهای خطی برای توزیع قدرت در هنگام موج جریان اضافی در خطوط مورد استفاده قرار می گرفتند . امروزه نوع دیگری از فن آوری برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد، برق گیرها و دستگاه های محافظ .
سرج ارستر Dehn برای محافظت از سیم هادی، ترانسفورماتور و دیگر تجهیزات برای محافظت در زمان رعد و برق به کار می رود، درحقیقت سرج ارستر مسئولیت حفظ ولتاژ در زیر سطح عایق تجهیزات الکتریکی را بر عهده دارد. سرج ارستر Dehn برای برنامه های کاربردی برای ولتاژ کم ، متوسط و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل این سرج ارستر بر اساس میزان تحمل انواع مختلفی دارد.

قیمت سرج ارستر

سرج ارستر علاوه بر مصرف خانگی در بسیاری از تاسیسات صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.
موارد کاربرد محافظ نوسان Dehn :
• تصفیه فاضلاب، بیمارستان ها، مدارس، و سایت های مخابراتی .
• UPS برای محافظت از کامپیوتر بسیاری از امواج را متوقف می کند اما خود آسیب می بیند، بنابراین شما می توانید با استفاده از محافظ نوسان از یو پی اس خود محافظت کنید.
• جلوگیری از آسیب، تعویض ابزار و تعویض موتور الکتریکی.
• بهترین وسیله برای اتصال دستگاه های کامپیوتر به یک خروجی منبع قدرت هستند.
• اگر شمااز کابل های کواکسیال استفاده می کنید، شما می بایست از یک محافظ کابل استفاده کنید.

لیست قیمت ارستر

به منظور حفاظت مناسب از تجهیزات الکتریکی ، سرج ارستر Dehn دارای دو ویژگی اساسی می باشد، اول آنکه برای دستیابی به حفاظت الکتریکی کافی سرج ارستر Dehn ولتاژ موجود در سراسر تجهیزات الکتریکی را در حاشیه ایمنی مناسب برای دستگاه نگاه می دارد ، دیگر آنکه تحت شدید ترین عملیات های حرارتی پایدار باقی می ماند.

لیست محصولات سرج ارستر پیمان الکتریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *