مقالات

تنظیم کننده ولتاژ (ترانس اتوماتیک)

تنظیم کننده ولتاژ ( ترانس اتوماتیک ) دارای دو نوع دستی و اتوماتیک می باشد ، تنظیم کننده اتوماتیک ولتاژ وسیله ای است که به طور اتوماتیک ولتاژ را کنترل می کند و آن را در یک سطح معین نگاه می دارد .این دستگاه در انواع و ابعاد بسیار متنوعی وجود دارد . دلیل اصلی استفاده از تنظیم کننده ولتاژ (Voltage Regulator) کاهش هزینه های ناشی از آسیب وسایل الکترونیکی می باشد .هر قطعه از تجهیزات الکتریکی در یک رنج ولتاژ کار می کنند به همین دلیل هنگامی که با افت ولتاژ مواجه می شوند ممکن است به کار خود ادامه دهند اما عملکرد آنها با دشواری انجام می گیرد و به آنها آسیب وارد می شود .

استابلایزرتکفاز

از آنجایی که هیچ پیش آگاهی در مورد تغییر ولتاژ، میزان و جهت آن وجود ندارد روز به روزنیاز به استفاده از این دستگاه در بخش های مختلف صنعت بیشتر احساس می شود . عملکرد تنظیم کننده های ولتاژ در سیستم های توزیع قدرت با مقیاس بزرگ و در موتور های الکتریکی و دستگاه های دیگر یکسان است و از طریق کاهش نوسانات ولتاژ، آسیب وسایل الکترونیکی را به حد اقل می رساند .

استابلایزر 2 کیلو وات
به طور کلی تنظیم کننده ولتاژ ( ترانس اتوماتیک ) برای کارکرد بهتر ژنراتور ها به کار می رود به منظور آنکه از تولید ولتاژ ثابت و پایدار در یک بازه تعیین شده اطمینان حاصل گردد. این دستگاه در زمانی که منبع تغذیه با تغییر بار مواجه می شود تنظیم کننده ولتاژ به تثبیت ولتاژ می پردازد.

لیست محصولات تثبیت کننده ولتاژ ( ترانس اتوماتیک )

استابلایزر تکفاز 10 کیلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *