دسته‌بندی نشده

ارستر DC

سرج ارستر چیست؟

سرج ارستر دستگاهی است که حفاظت از سیستم های قدرت الکتریکی از خسارات ناشی از رعد و برق را بر عهده دارد. سرج ارستر معمولی دارای هر دو ترمینال زمین و یک ترمینال ولتاژ بالا میباشد. هنگامی که جریان الکتریکی قوی از سیستم قدرت به برقگیر حرکت می کند، جریان ولتاژ بالا به طور مستقیم به عایق و یا به زمین برای جلوگیری از آسیب دیدن سیستم ارسال می شود.

کاربرد سرج ارستر:

Surge arrester تنها محافظت در برابر ویژگی های القاء گذرا رعد و برق تخلیه را سریع افزایش زمان و در برابر برق ناشی از اصابت مستقیم به هادی محافظت نمی کند.

جریان گذرا شبیه به رعد و برق ، از جمله از سوئیچینگ گسل یک سیستم ولتاژ بالا ، نیز ممکن است با خیال راحت به زمین منحرف شود؛ با این حال، over currents مداوم در برابر این دستگاه محافظت نمی شود. انرژی در یک گذرا اساسأ کمتر از یک تخلیه رعد و برق است؛ با این حال هنوز به مقدار کافی باعث آسیب تجهیزات شده و اغلب نیاز به حفاظت دارد.

ارستر دوربین

لوازم الکترونیکی حساس و فایل های داده های با ارزش تنها اگر ساخت و ساز که در آن آنها نگهداری می شود به خوبی محافظت شده باشد ایمن هستند. سرج ارستر مجموعه ای کامل از سیستم، دستگاه های ثابت و قابل اعتماد و اجزای سازنده برای هر منطقه از رعد و برق و حفاظت از موج را ارائه می دهد. برای انتقال راحتتر دستگاه های حفاظت خط داده به برنامه مورد نظر، آنها را به سه دسته تقسیم می شوند.

اطلاعات خط رعد و برق و Surge Protectors:

استفاده از Surge Protector برای محافظت از تجهیزات حساس از رعد و برق و موج در خطوط داده اترنت مهم تر از همیشه با ظهور استانداردهای سریعتر مانند 100 و 1000 پایه-T اترنت تبدیل شده است.

ارستر سه فاز

سرعت سریع تر اطلاعات لازم تولید کنندگان تجهیزات را به استفاده از اجزای با سرعت بالا مجبور کرده است. برند L-com’s HyperLink برای برنامه های کاربردی CAT 5، CAT e5 و CAT 6 ، طراحی شده و در سطوح مختلف انرژی در دسترس هستند. برای مدل های با توان کم برای نمونه هاب تا قدرت بالا، Protector های 3 مرحله ای برای حداکثر حفاظت از surge protector طراحی شده اند. دستگاه محافظ سرج ارستر ولتاژ پایین (SPDS) برای ارائه برنامه حفاظت از موج خاص برای اتوماسیون کارخانه و دستگاه های کنترل صنعتی طراحی شده است.

نحوه سیم بندی سرج ارستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *