مقالات

آمپرمتر دیجیتال

آمپرمتر دیجیتال چیست؟

آمپرمتر دیجیتال ابزاری است که جریان را در آمپر اندازه می گیرد و سطوح کنونی را روی صفحه نمایش دیجیتال نشان می دهد. این دستگاه ها اطلاعاتی در مورد ترسیم فعلی و تداوم فعلی را برای کمک به کاربران در رفع مشکلات بارگیری و روند ناپایدار فراهم می کند. آنها دارای منفی مثبت و منفی هستند و دارای مقاومت داخلی بسیار پایینی می باشند.

آمپرمتر دیجیتال

آمپرمتر دیجیتال به صورت سری با یک مدارمتصل می شود تا جریان از طریق متر عبور کند. جریان بالا ممکن است یک اتصال کوتاه یا اجزاء ناقص را نشان دهد. شدت جریان پایین ممکن است نشان دهنده مقاومت بالا یا جریان ضعیف درون مدار باشد.

آمپرمتر دیجیتال

کاربرد:

استفاده از آمپرمترها گسترده است، از آزمایشگاه های مدرسه تا صنایع ساختمانی. سنسورهای اندازه گیری جریان از طریق سیم کشی ساختمان های جدید ساخته شده برای اطمینان از این که جریان بیش از حد زیاد یا خیلی کم نیست و توانایی استفاده از دستگاه های الکتریکی در محدوده امن را دارد، استفاده می شود. شرکت های تولید کننده تجهیزات الکتریکی از آمفتامون برای آزمایش دستگاه های خود از آمپرمتر دیجیتال استفاده می کنند و قبل از فروش آمپرمتر دیجیتال در بازار اطمینان حاصل می کنند که این آمپرمترهای دیجیتال به درستی کار می کنند.

آمپرمتر دیجیتال

نه تنها می توان از آمپرمترها برای تست سیم کشی و مدار الکتریکی ساختمان های جدید استفاده کرد، بلکه این وسیله می تواند برای آزمایش مدارهای ساختمان های قدیمی مورد استفاده قرار گیرد. متخصصین برق اغلب از این دستگاه ها در صورتی که یک مشکل در مدار الکتریکی ساختمان به وجود می آید استفاده می کنند تا بتوانند خطا را شناسایی و تصحیح کنند.

آمپرمتر دیجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *