دسته‌بندی نشده

ترانسفور هرمتیک چیست

ترانسفور هرمتیک چیست؟

ترانسفورماتورهای هرمتیک پاسخ به چالش های فنی، زیست محیطی و اقتصادی است. ترانسفور هرمتیک شرایط لازم برای استفاده در مناطق حساس محیط زیست و مناطق مسکونی را برآورده می کنند. در مزارع بادی ترانسفور هرمتیک حفاظت در شرایط سخت محیطی مانند آب و هوای دریایی و در کاربردهای صنعتی آنها حتی در مقابل پوشش های زیست محیطی مقاومت می کنند. در مواجهه با افزایش رقابت، ترانسفور هرمتیک هزینه های چرخه زندگی کمتری را ارائه می دهند، زیرا نیاز به نگهداری کمتر دارند و از کهنه شدن مواد سوختی ناشی از تماس با رطوبت و هوا جلوگیری می کنند.

ترانسفور هرمتیک

کارایی ترانسفورماتورهای hermetic به شدت وابسته به قابلیت اطمینان و کیفیت اجزای مورد استفاده است.

ترانسفورماتورهای نوع Hermetic به محیط اتمسفر بسته شده و باعث ایجاد فشار در محیط کارخانه می شوند. گسترش نفت به علت اثرات گرمایشی با کنترل ساختار الاستیک و موجدار دیگ بخار کنترل می شود.

کاربرد ترانسفور هرمتیک

مأموریت دیوارهای موجدار، انتقال گرما به داخل و جذب روغن اضافی است که با حرکت دوام و انقباض گسترش می یابد. اکسیژن در محیط وجود ندارد زیرا روغن ترانسفرماتور با هوا تداخل پیدا نمی کند. به دلیل عدم تعامل با هوا، روغن ترانسفورماتور رطوبت ندارد.

ترانسفورماتور hermetic

بنابراین، ترانسفورماتورهای نوع هرمتیک ((hermetic مقاومتر و با طول عمر بیشتری نسبت به ترانسفورماتور با مخزن انبساط هستند. ترانسفورماتورهای انحصاری برای تعمیر و نگهداری به جز پاکسازی بوش و کنترل دستگاه های حفاظتی نیازی به تعمیر ندارند. ارتفاع آنها پایین تر است و فرصتی برای نصب در مناطق کوچک وجود دارد.

نصب ترانسفور هرمتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *