مقالات

ترموفیوز چیست

ترموفیوز چیست؟
ترموفیوز یک دستگاه ایمنی الکتریکی است که جریان الکتریکی را هنگامی که به دمای خاصی گرم می شود، قطع می کند. این دستگاه ها ممکن است برای استفاده یک بار باشد یا ممکن است به صورت دستی یا به صورت خودکار تنظیم مجدد شود.

انواع ترموفیوزفیوز حرارتی با ارائه حفاظت از گرمای بیش از حد محصولات الکتریکی مانند لوازم خانگی، بسته باتری، موتور، منبع تغذیه، ترانسفورماتور، تجهیزات گرمایش و تهویه مطبوع و دستگاه های الکترونیکی مختلف عمل می کند. قطع دمای حرارتی (TCO) درمدارهای الکتریکی برای قطع برق در مدار در صورت گرمای بیش از حد، یا به عنوان یک نسخه پشتیبان از سری به ترموستات یا خودشان طراحی شده است. ترموفیوز برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و کنترل نشده استفاده می شود.

فیوز حرارتی
سوئیچ حرارتی (گاهی اوقات تنظیم مجدد حرارتی یا قطع جریان حرارتی (TCO)) یک دستگاه که به طور معمول در درجه حرارت بالا (اغلب با “صدای دق دق کردن” صدای کم) باز می شود و دوباره هنگامی که درجه حرارت کم می شود بسته می شود. سوئیچ حرارتی ممکن است یک نوار فلزی باشد که اغلب در یک لامپ شیشه ای لوله ای محافظت می شود تا از گرد و غبار یا اتصال کوتاه محافظت کند.

سوئیچ حرارتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *