اخبار صنعت برق

خودروی برقی بدون راننده

یک شرکت نوپا به نام NIO به تازگی چشم انداز خود را در مورد آینده خودروهای بدون راننده به نمایش گذاشت و همه را متعجب کرد.
خودروی بدون راننده جدید Eve نام دارد و یک طراحی کاملا متفاوت را شامل می شود که آن را از تمام محصولات مشابه مجزا می کند.

خودروی eveشکل ظاهری این خودرو با آنچه که این روزها سوار می شویم کاملا متفاوت است و درهای آن به سمت جلو و کشویی باز می شود، فضای داخلی خودرو بسیار جادار و سقف آن به طور کامل از شیشه ضدضربه و نشکن ساخته شده است. این خودرو هوشمند انواع فناوری های مختلف برای کنترل خودکار و سرگرمی را شامل شده و حتی از آن می توان در مسابقات اتومبیل رانی هم استفاده کرد.

خودروی eveاین خودرو برقی بدون راننده که با توان یک مگاوات حرکت می کند، از سال ۲۰۲۰ میلادی وارد خیابان های آمریکا می شود و قادر است بدون هرگونه سرنشین و راننده فاصله بین مبدا تا مقصد را طی کند.
این خودرو دارای ظرفیت حمل شش نفر می باشد و تمامی صندلی های آن می توانند به سمت یکدیگر برگردنند تا فضای داخلی شبیه به اتاق کنفرانس شود. قسمت مرکزی خودرو Eve دارای یک میز تاشو است که در صورت نیاز باز شده و حتی ورودی شارژر برای لپ تاپ یا تبلت را هم در آن جای گرفته است.

خودروی eveصندلی ششم این خودرو که در قسمت انتهای آن قرار دارد ، دارای امکانات منحصر به فرد و متفاوتی به صورت ویژه می باشد و راننده خودرو نیز می تواند با فشار دادن یک پدال مخصوص به صورت دستی کنترل خودرو را در دست بگیرد.
شیشه جلوی این خودرو که قادر به حرکت با حداکثر سرعت ۵ . ۲۵۷کیلومتر بر ساعت است در اصل یک نمایشگر هوشمند لمسی می باشد که تمام اطلاعات مورد نیاز روی آن به نمایش درآمده و به صورت مستقیم به دوربین هایی که در بدنه بیرونی طعبیه شده اند متصل شده است.

خودروی eve

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *