مقالات

انکودر ضد انفجار EX

انواع سری های انکودر ضد انفجار:
انکودرهای EX سری 46B Ex، 55 Ex و 96
خط تولید این مجموعه شامل تمام اصول عملیاتی شناخته شده مانند حسگر فوتوالکتریک، سنسور نورپردازنده بازتابنده یا بازتاب دهنده افشای پراکنده با سرکوب پس زمینه می باشد.
انکودرها در داخل یک پوشش فلزی برای محافظت در برابر آسیب مکانیکی قرار می گیرند و حتی بالاترین الزامات در رابطه با مقاومت شوک به صورت ایمن را تضمین می کند. انکودرهای EX را می توان در مناطق بالقوه انفجاری با این شرایط طبقه بندی مورد استفاده قرار داد .

انکودر EX

انکودرهای ایمنی داخلی سری 92 Ex
انکودرهای سری 92 Ex به عنوان سنسور فوتوالکتریک پرتو، سنسور نورپردازنده و همچنین به عنوان اسکنر نور انعکاسی منتشر شده و با دقت تشخیص اشیاء در فاصله 300 تا 12 متر طراحی شده اند. در حین انجام این کار، این انکودرها به طور ایمنی سیگنال های سوئیچینگ را به VS 403 تقویت کننده های سوئیچ ایزوله با استفاده از رابط NAMUR انتقال می دهند. انکودرهای این سری ممکن است در مناطق 1 و 2 در مناطقی با گازهای قابل انفجار و گرد و غبار استفاده شوند.

انواع انکودر EX

برنامه های کاربردی Encoder روتاری EX در مقابل تهدیدات محیط

سنسور روتاری اگزوز E78 Pepperl + Fuchs به ویژه برای کاربردهایی در مناطق خطرناک طراحی شده است. سری 78E با “محفظه ضد انفجار” دارای تاییدیه بین المللی ATEX و IEC علاوه بر تایید شخص ثالث توسط TÜV است. این دستگاه برای صنایع نفت / گاز، پالایشگاه ها، معدن و حمل و نقل مواد (کشاورزی، مواد شیمیایی) طراحی شده است. سنسور انکودر جدید سری 78E در طیف گسترده ای از رابط ها، از جمله SSI، CANopen، DeviceNet یا PROFIBUS در دسترس است. همراه با این پروتکل های مختلف، این سری روتاری انکودر دارای یک پوشش قابل جابجایی است که به پیکربندی آسان و اتصال به یک PLC امکان می دهد.

انکودر شفت EX

انکودر EX در مناطق پرخطر انعطاف پذیر است

بر خلاف روتاری انکودرهای دیگر ، سری 78E به فرد اجازه کابل کشی خاص را می دهد تا انکودر بتواند در مکان مورد نیاز نصب شود و نصب کابل و راه اندازی می تواند زمینه نصب با الزامات اتصال : طول، مسیریابی، و نوع مواد مطابقت داشته باشد. پوشش های منحصر به فرد از پایانه سیم کشی و سوئیچ های DIP که راه اندازی آسان و پارامتررا امکان پذیر می سازد محافظت می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *